pondělí 30. prosince 2013

JORDANA BLUSH POWDER


Nechala jsem se zas jednou inspirovat a tak mi před dvěma dny přišel balíček, kde jsem našla pudrovou tvářenku značky Jordana. Nechala jsem se na ni nalákat u Petry, která měla na tvářenky podrobnou recenzi. navíc byly tyhle tvářenky na e-shopu zlevněné, tak jsem neváhala a šla si nějakou objednat. I s poštou mě vyšla na nějakých 80 korun.























Balení je sice maličké, ale prý dlouho vydrží. No mě určitě ano, protože tvářenku používám jen minimálně. Neumím si ji totiž pořádně aplikovat, abych nevypadala jako idiot. Vybrala jsem si odstín 32 Rose Silk, který podle Petry sedne na studené a světlé typy, za který se já považuji. Je to krásná růžovo béžová barva a myslím, že jsem si vybrala fakt výborně. Tvářenka ani moc nepráší, což je velký plus. Vypadá velmi přirozeně (tedy aspoň takhle na ruce, nejsem si jistá, jak bude vypadat na mém obličeji, protože jak jsem už psala, stále jsem nepřišla, jak tvářenku na svůj obličej správně nanést, ale slibuji, že to zjistím).

























Myslím, že si z e-shopu Jordana Comsetics ještě určitě něco objednám. Ceny jsou velmi příznivé a doba dodání byla kraťoučká a to i mezi svátky. Platí se převodem na účet, což je pro mě nejlepší řešení, protože platby na internet mám (kvůli stránkám jako ebay, aliexpress) zakázané a paypal mi neustále blbne. Doporučuji tuhle stránku i Vám, určitě se mrkněte. A já děkuji Petře za super recenzi na super výrobek. :-)

2 komentáře:

  1. od téhle značky ještě nic nemám, ale ta barva vypadá hezky přirozeně :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Musím jedině souhlasit...krásná barvička :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat